مطالعه ارتباط ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان

شبکه های مدیریت یافته

در این روش بانک ها به مقصود ارتباط با مشتریان خود ، از شبکه هایی که قبلاً  ایجاد شده می باشد بهره گیری می کنند . به عنوان مثال بانک تی . اس . بی در جهت ارائه خدمات به مشتریان از شبکه ی خدماتی اینترنتی کامپ سرور بهره گیری می کند . به علاوه در امریکا 16  بانک با شرکت تی . بی . ام  قرار داد منعقد کرده اند و از خدمات شبکه جهانی آی . بی . ام  برای ارتباط و ارائه خدمات به مشتریان بهره می گیرند .

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

2-1-4-2) اینترنت با رایانه های شخصی

در این روش بانک ها از طریق ایجاد یک پایگاه اینترنتی و معرفی آن به مشتریان ، با آنها ارتباط مستقر کرده و خدمات خود را از طریق این شبکه به مشتریان ارائه می دهند . به علاوه ، از این طریق مشتریان به راحتی می توانند با بهره گیری از اینترنت و شبکه ی جهانی وب ، با بانک خود ارتباط مستقر کرده و بدون نیاز به حضور فیزیکی فعالیتشان را انجام دهند .

2-1-4-3) بانکداری تلفنی

از طریق بانکداری تلفنی ، سیستم بانک ، مشتریان را به مقصود بهره گیری از تلفن ، برای تماس با مرکز فراخوانی بانک و انجام فعالیت ها از این طریق ، توانا می سازد ، افراد می توانند حجم وسیعی از معاملات غیر نقدی ، انتقال حساب و استعلام را انجام دهند . ( کهزادی ، 1383 ، ص 340 )

سوالات یا اهداف پایان نامه :

اهداف پژوهش عبارتند از:

  • سنجش و اندازه گیری رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان
  • سنجش و اندازه گیری اندازه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک شعب بانک ملی استان گیلان
  • سنجش و اندازه گیری ارتباط ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :  مطالعه ارتباط ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان با فرمت ورد