عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه جایگاه محصولات شرکت کاسترول در بازار نسبت به رقبا در ذهن مشتریان ( جزیره قشم در سال 1393 )

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

1-1-1-1  تأثیر برند برای تولید کننده

  • ابزار شناسایی و معرفی آن با هدف ساده سازی فرآیندهای داد و ستد
  • ابزار حفظ حقوق مالکیت معنوی[1] و ویژگی های منحصر به فرد آن
  • نشانگر سطح کیفیت برای مشتری های راضی
  • ابزار نزدیکی میان محصول و تداعی های مثبت و منحصر به فرد در ذهن مصرف کنندگان
  • منشاء مزیت رقابتی[2]
  • منشاء دستیابی به مزیت مالی و سودآوری

1-1-2    قانون برندینگ (22قانون تغییر ناپذیر ساخت برند)

لورا رایس، استراتژی پرداز حوزه بازاریابی مباحثی ساده در عین حال آموزنده از برندینگ را تحت عنوان 22 قانون تغییر ناپذیر ساخت برند اظهار نموده می باشد:

1- قانون گسترش (توسعه): قدرت یک نام تجاری ، نسبت معکوس با گسترش آن دارد.

۲- قانون اختصار : زمانی که دامنه تمرکز خود را محدود می سازید ، بر قدرت نام تجاری خود می افزایید.

۳- قانون معروفیت : تولد یک نام تجاری از طریق معروفیت و شهرت آن شکل می گیرد و نه از طریق تبلیغات ۴- قانون تبلیغات : هر نام تجاری پس از تولد ، به تبلیغات نیازمند می باشد ، تا سالم و ماندگار گردد .

۵- قانون واژه : برای تملک ذهن مصرف کننده و تثبیت واژه ا ی درآن ، یک نام تجاری بایستی به کوششی وصف ناپذیر بپردازد.

۶- قانون اعتبار : رکن اصلی موفقیت یک نام تجاری ، در ادعای اصالت[3] آن می باشد .

۷- قانون کیفیت : کیفیت مهم می باشد ، اما نام تجاری ، تنها با کیفیت ساخته نمی گردد.

[1] -Intellectual Property Rights

[2] – Competitive Advantage

[3] -Originality

سوالات یا اهداف پایان نامه :

مطالعه رتبه بندی شاخص های محصول در صنعت روغن صنعتی، موتور، ترمز و گریس

مطالعه رتبه بندی شاخص های مکان در صنعت روغن صنعتی، موتور، ترمز و گریس

مطالعه رتبه بندی شاخص های قیمت در صنعت روغن صنعتی، موتور، ترمز و گریس

مطالعه رتبه بندی شاخص های ترفیع در صنعت روغن صنعتی، موتور، ترمز و گریس

مطالعه رتبه بندی شاخص های برند در صنعت روغن صنعتی، موتور، ترمز و گریس

مطالعه رتبه بندی شاخص های رفتار ذهنی در صنعت روغن صنعتی، موتور، ترمز و گریس

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه جایگاه محصولات شرکت کاسترول در بازار نسبت به رقبا در ذهن مشتریان ( جزیره قشم در سال 1393 )  با فرمت ورد